80% online solgte service- og reparationsaftaler

Vi kunne ikke slå de 86% solgte i 2022. Men med 80% online solgte service- og reparationsaftaler i 2023 er vi alligevel godt tilfredse.

Gennemsnitligt ligger salget til nye biler på 25%. Heraf sælges 80% direkte til kunder, online og automatiseret. Vi udnytter det åbne vindue mellem købet og inden 1. servicebesøg til at hjælpe kunderne med at beslutte sig.

Løsningen er automatiseret, så du er sikker på at komme hele vejen rundt til alle relevante kunder, og så udnytter du at den digitale omkostning er lavere end løn-kronen, så løsningen er betydeligt billigere end alternative manuelle løsninger, som f.eks. telefonsalg. Det har aldrig været nemmere og billigere at sælge service- og reparationsaftaler.

Der er tale om solgte service- og reparationsaftaler, som leveres direkte videre til MiCAR’s samarbejdspartnere, som er bilforhandlere og autoværksteder. Det er bilbranchen, der har gavn af salgsrekorden, for det er deres aftaler. MiCAR hjælper bare med at sælge online.

Hvorfor kun sælge serviceaftaler i forbindelse med at kunden køber en ny bil? Du kan nemt bruge hele det åbne vindue frem til 1. serviceeftersyn til at optimere dit salg. Ikke ved at ringe til kunderne, men ved at bruge mail-baseret salgsautomatisering og e-commerce.

Vi starter med at tilbyde at lære kunderne mere om hvad en serviceaftale er, og samtidig gør vi det muligt at købe aftalen online og direkte hjemme fra sofaen. Og kunderne elsker det.

MiCAR AUTO E-COMMERCE, er kendt for at hjælpe bilbranchen med at sælge systematisk og automatiseret til potentialet i kundebasen. Vi gik foran for at levere en konkurrencedygtig performance pakke til bilforhandlere og værksteder. Det er hermed gjort.

Løsningen er automatiseret, så du er sikker på at komme hele vejen rundt til alle relevante kunder, og så udnytter du at den digitale omkostning er lavere end løn-kronen, så løsningen er betydeligt billigere end alternative manuelle løsninger. Det har aldrig været nemmere og billigere at fastholde og sælge til kunderne online.

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?