Online rådgivningsmodul

Frigør mere tid med vores rådgivningsværktøj, der online rådgiver dine kunder i forbindelse med køb af en serviceaftale.

Vi har +10.000 kunder i eftermarkedet, og det er ikke muligt for os at betjene dem alle personligt. Derfor har vi valgt at give kunderne mulighed for at få hjælp digitalt. 80% af de kunder, som har prøvet løsningen, erklærer sig ‘tilfredse’ eller ‘meget tilfredse

Værksted

Når det gælder salget af serviceaftaler, så er det et komplekst emne, og ofte er kunden ikke klar, når vi sidder med dem i butikken. Kunden kan selv bruge rådgivningsværktøjet og få et direkte link til bestilling.

Forhandler

Med MiCAR får du altid:

Abonnement

Med MiCAR er du sikret mod de høje omkostninger og risici, der ofte følger med IT-projekter, konsulentopgaver og licensaftaler.

Vi garanterer lavest mulige start- og løbende omkostninger gennem et fast månedligt abonnement.

 

Hertil kommer, at du altid kan opsige aftalen med kort varsel. Så du er altid sikret minimal binding og høj fleksibilitet.

Performance

MiCAR leverer performance. Vi bliver målt på mersalg i form af solgte aftaler, værksteds bookings, aktive kunder på værkstedet samt varme leads, der skaber mer-salg.

Kompatibel

MiCAR’s løsninger er altid fuldt kompatible med GDPR og samtykke.

 

Forhandleren & værkstedet er altid data-ejer, og MiCAR er altid data-formidler.

Automatisering

MiCAR integrerer med DMS og ERP løsninger, og vi står altid for drift og automatisering.

Automatisering af salget sikrer at alle i målgruppen modtager et personaliseret og relevant tilbud, på rette tid og sted.

 

På den måde får vi altid det maksimale ud af potentialet.

Køreklar

Vi gør det for dig – du slipper for bøvlet – det bliver gjort professionelt – og den frigjorte tid kan geninvesteres i din kerneforretning.

Kundens svære valg

Hvorfor et rådgivningsværktøj?

Undersøgelser viser at 1/3-del af værkstedskunderne har svært ved at vælge mellem service- og reparationsaftaler og gang-til-gang-service. De har brug for din hjælp.

Samtidig ved vi, at hvis du hjælper dine kunder med dette spørgsmål, så vil de være mere tilbøjelige til at købe mere hos dig, og blive længere tid.

Det kan være bekosteligt og samtidigt meget vanskeligt at nå ud til alle dine kunder for at hjælpe dem, hvis det skal ske personligt.

Se vores andre løsninger og services:

Rådgivningsmodul

Hjælp dine kunder til at købe mere fra dig
  

Gå til top

Forhandlerportal

Forhandlerportalen giver overblik, data og handling
  

Læs mere

Online Salg af Rustbehandling

Lad kunden købe direkte hjemme fra sofaen

Læs mere

Shared Service Center

Hjælp dine kunder med et service call
  

Læs mere

Automatiserede serviceindkaldelser

Aktiver din kundedata og få flere glade kunder på værkstedet

Læs mere

Customer Data Platform (CDP)

Få mere salg med adfærdsdata
  

Læs mere

E-handel på dækhotellet

Lad dine kunder købe dæk og ydelser direkte online
  

Læs mere

Online salg af serviceaftaler

Kunden køber direkte online på 2 minutter
  

Læs mere

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?