Shared Service Center

Du sælger flere serviceaftaler, hvis du hjælper dine kunder med et service call.

Er du interesseret i performance?

Vores løsning øger performance, fordi vi baserer påmindelser på adfærd, og derfor bliver kunderne i højere grad påvirket. Er du interesseret i performance? Vi har skrevet en masse blog-indlæg, hvor du kan blive klogere på performance.

Det styrker bundlinjen!

Fra realtids data til best-in-class performance

Mange kunder har svært ved at forstå et fast abonnement på reparationer. Det afhjælper MiCAR med deres service-calls. De kører det hele. Og hertil ingen faste omkostninger. Vi betaler kun en salgsbonus når der sælges en ny aftale.

Forhandler

Når kunden bliver afbrudt i et online køb, vil det ofte skyldes tvivl eller ubesvarede spørgsmål. Systemet trigger et opkald, så kunden får bedre mulighed for at gennemføre købet.

Værksted

Med MiCAR får du altid:

Abonnement

Med MiCAR er du sikret mod de høje omkostninger og risici, der ofte følger med IT-projekter, konsulentopgaver og licensaftaler.

Vi garanterer lavest mulige start- og løbende omkostninger gennem et fast månedligt abonnement.

 

Hertil kommer, at du altid kan opsige aftalen med kort varsel. Så du er altid sikret minimal binding og høj fleksibilitet.

Performance

MiCAR leverer performance. Vi bliver målt på mersalg i form af solgte aftaler, værksteds bookings, aktive kunder på værkstedet samt varme leads, der skaber mer-salg.

Kompatibel

MiCAR’s løsninger er altid fuldt kompatible med GDPR og samtykke.

 

Forhandleren & værkstedet er altid data-ejer, og MiCAR er altid data-formidler.

Automatisering

MiCAR integrerer med DMS og ERP løsninger, og vi står altid for drift og automatisering.

Automatisering af salget sikrer at alle i målgruppen modtager et personaliseret og relevant tilbud, på rette tid og sted.

 

På den måde får vi altid det maksimale ud af potentialet.

Køreklar

Vi gør det for dig – du slipper for bøvlet – det bliver gjort professionelt – og den frigjorte tid kan geninvesteres i din kerneforretning.

60% af dine varme leads har spørgsmål til hvad en serviceaftale indeholder, især vedr. reparationer. Og 30% har spørgsmål til hvad serviceaftalen koster sammenlignet med almindelig fra-gang-til-gang-service. Giv dine varme leads et service call, der afhjælper tvivlen.

MiCAR tilbyder dig en unik Shared Service Center ydelse, på no-cure-no-pay vilkår, hvilket vil sige at du ikke betaler fast abonnement, men derimod betaler du kun en salgsbonus når den specifikke kunder køber en serviceaftale.

Se vores andre løsninger og services:

Shared Service Center

Hjælp dine kunder med et service call
  

Gå til top

Online Salg af Rustbehandling

Lad kunden købe direkte hjemme fra sofaen

Læs mere

Rådgivningsmodul

Hjælp dine kunder til at købe mere fra dig
  

Læs mere

Forhandlerportal

Forhandlerportalen giver overblik, data og handling
  

Læs mere

E-handel på dækhotellet

Lad dine kunder købe dæk og ydelser direkte online
  

Læs mere

Automatiserede serviceindkaldelser

Aktiver din kundedata og få flere glade kunder på værkstedet

Læs mere

Customer Data Platform (CDP)

Få mere salg med adfærdsdata
  

Læs mere

Online salg af serviceaftaler

Kunden køber direkte online på 2 minutter
  

Læs mere

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?