Shared Service Center – unik ‘no-cure-no-pay’ mulighed

Du sælger flere serviceaftaler, hvis du hjælper dine kunder med et service-call.

60% af dine varme leads har spørgsmål til hvad en serviceaftale indeholder, især vedr. reparationer. Og 30% har spørgsmål til hvad serviceaftalen koster sammenlignet med alm. fra-gang-til-gang service. Giv dine varme leads et service-call, der afhjælper tvivlen.

MiCAR tilbyder dig en unik Shared Service Center ydelse, på no-cure-no-pay vilkår, hvilket vil sige at du ikke betaler fast abonnement, men derimod betaler du kun en salgsbonus når den specifikke kunder køber en serviceaftale.

LÆS MERE HER

Er du interesseret i performance? Vi har skrevet en masse blog-indlæg, hvor du kan blive klogere på performance.

Spar 80% på dit call center – det styrker bundlinienPerformance marketing som abonnement

Priseksempel

no-cure-no-pay
  • Du betaler kun salgsbonus for realiserede salg – ingen fast omkostning!

Det siger forhandlerne

Vi har i mange år vidst at mange af kunderne ikke rigtigt kan forstå at vi kan tilbyde et fast abonnement på reparationer. Det afhjælper MiCAR med deres service-calls. MiCAR kører det hele. Og hertil ingen faste omkostninger, vi betaler kun en salgsbonus når der sælges en ny aftale.

Se vores andre løsninger og services

Shared Service Center

Gå til top

Forhandlerportal

Læs mere

Rustbehandling

Læs mere

Rådgivningsmodul

Læs mere

Automatiserede serviceindkaldelser

Læs mere

Customer Data Platform (CDP)

Læs mere

E-handel på dækhotellet

Læs mere

Online salg af serviceaftaler

Læs mere