MiCAR har gjort det muligt at vælge performance marketing som abonnement

MiCAR gør det mere attraktivt for bilforhandlere og værksteder at sælge via eCommerce

Vi har gjort det muligt for forhandlere og værksteder at vælge en performance-baseret salgsbonus, som et alternativ til det faste månedsabonnement. Mange digitale løsninger lider af den svaghed, at de er på fast abonnement, således at bilforretningen bærer omkostningen uanset om der sælges noget eller ej.

Det er især her under Corona’en, at fast abonnement kan være en svaghed. Det skyldes, at mange bilforhandlere har svært ved sælge biler, grundet restriktioner og deraf ændret kundeadfærd.

Med en performance-baseret løsning har bilforhandleren mere fast grund under fødderne når de vælger at gå eCommerce vejen, sammen med MiCAR. Der er dog også fordele ved at fastlåse abonnementet, f.eks. falder stykomkostningen pr. ekstra salg (=marginalomkostningen), når salget er stigende. Derfor fortsætter vi da også med at tilbyde fast abonnement, for rigtigt mange har stor gavn af den løsning, også under Corona.

Motormagasinet.dk

Læs meget mere på vores blog-site!