Spar 80% på dit call center – det styrker bund-linjen.

Hvis du er fokuseret på at køre en LEAN og EFFEKTIV salgsmaskine, så skal du lægge en digital service, som f.eks. MiCAR AUTO E- COMMERCE ind, før du indsætter dine ressourcer fra Call Centeret.

Med andre ord så skal du lade MiCAR kvalificere dine kunder og leads digitalt, før du anvender de dyre ressourcer i call centret. Der er mange penge at spare for en DIGITAL SERVICE har en MEGET lavere stykomkostning end et CALL-CENTER. Resultatet vil derfor være, at bund-linjen stiger, da omkostningerne falder.

Hvorfor giver du ikke dine trofaste kunder mulighed for at købe online?

Hvis du giver dine kunder mulighed for at købe online, når du alligevel er i gang med at kvalificere om de er villige til at købe mere af dig f.eks. i eftermarkedet, vil du opleve at kunderne køber mere og at de bliver gladere for at være kunde hos dig. Resultatet vil være at du realiserer et systematisk mersalg til den lavest mulige stykomkostning.

MiCAR AUTO E-COMMERCE – få det automatiseret – der findes en løsning

Læs meget mere på vores blog-site!