Du passer på kundernes dæk – konkurrenten sælger dem de nye!

Forestil dig det her:
 🛞 Du har opbevaret kundens dæk i et halvt år.
 📦 Du har sat dem pænt på hylden, sørget for det rigtige dæktryk og gjort klar til næste sæson.
 📲 Du sender en venlig SMS når det er tid til hjulskifte.

Og hvad sker der, når dækkene er slidte og skal skiftes?
💸 De køber de nye dæk hos konkurrenten.
Av Av Av.

Du var lager, logistik og kundeservice – og konkurrenten fik salget.
Det er virkeligheden for alt for mange bilforhandlere og værksteder i dag.

Spørgsmål:❓ Hvor mange af dine kunder går bag din ryg?

📊 Er det 0%? (De er 100% loyale)
 📉 Er det 25%? (Det er slemt nok)
 ⚠️ Er det 50%? (Du taber hver anden)
 🔥 Er det 75%? (Et kæmpe læk i forretningen)

Se undersøgelsen herunder, og bliv klogere. 

🏁 Dækhotellet burde være din salgsmaskine, den primære vej til at omhegne kunden. Der er tale om fakta. Du sidder bogstaveligt talt med beviset i hånden – dækkene er nedslidte. Det er ikke engang salg. Det er bare almindelig sund fornuft.💡🤔

Hvis du vil i gang med en effektiv omhegning af kunderne, gennem at tilbyde convenience og god rådgivning, så tjek her.

Nye dæk på dækhotellet. Hvor mange af dine kunder går bag din ryg, og synder hos konkurrenten?

9% (100% loyale)
27% (Det er slemt nok)
55% (Du taber hver anden)
9% (Der er hul i bunden)

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?

Få det automatiseret. Der findes en løsning.

Find os:

MiCAR ApS.
Snogegårdsvej 101
2860 Søborg

Kontakt os:

Tel: +45 8980 9080
contact@micar.dk
CVR-nr.: 36893990