Det behøver ikke at være surt at fastholde kunderne på værkstedet. Her er en mellemtid på MiCAR’s 2023-performance.

Andelen af aktive kunder på værkstedet voksede med 10% fra januar til september 2023

MiCAR AUTO E-COMMERCE, som er kendt for at hjælpe autobranchen med salgsautomatisering og e-handel, trodser udfordringerne i branchen og skaber resultater, som ligger langt over normalen.

Det er MiCARs samarbejdspartnere, som er bilforhandlere og autoværksteder, der har gavn af resultatet, for det er deres kunder som i stigende grad kommer på værkstedet. MiCAR assisterer dem bare, som dataformidler, med at automatisere og sælge online.

Fastholdelsesprocenten ligger tårnhøjt på 97%. Hvordan kan det lade sig gøre?

Data er udgangspunktet, der sætter os i stand til at hjælpe autobranchen, ved at lære kunderne bedre at kende, og hjælpe dem, gennem deres online adfærd. Det er nøglen til at sikre øget salg og indtjening. Det er MiCARs unikke kundedataplatform (CDP), som i realtid monitorerer og styrer den automatiserede kundekommunikation, gennem data, regler og triggers, der er hemmeligheden. Data-løsningen er inkluderet i samtlige MiCAR løsninger, og er baggrunden for at vi kan levere best-in-class performance.

Løsningen er automatiseret, så du er sikker på at komme hele vejen rundt til alle relevante kunder, og så udnytter du at den digitale omkostning er lavere end løn-kronen, så løsningen er betydeligt billigere end alternative manuelle løsninger. Det har aldrig været nemmere og billigere at fastholde og sælge til kunderne online.

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?