Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Fik du høstet de lavt-hængende frugter i kundebasen?

Enhver virksomhed mister kunder over tid. Det er der en række årsager til. Tag for eksempel en bilforhandler, der sælger en ny bil til en kunde, men som efterfølgende ikke i tilstrækkelig grad forsøger at fastholde kunden i eftermarkedet, og dermed går glip af mersalg og indtjening.

En undersøgelse fra Harvard Business School (se link) viser, at en stigning på kun 5% i kundefastholdelsesrater kan øge overskuddet med 95%.

Besparelser: Tænk over det. Hvor meget kan din virksomhed potentielt opnå i effektivitetsgevinst og omkostningsbesparelse ved at følge en fastholdelsesstrategi?

Sælger mere: Ved at målrette en større del af dit fokus på fastholdelse af eksisterende kunder, kan du opnå en højere konvertering og et større salg.

Køber mere: Hertil kommer at kundefastholdelse vil føre til øget salg. Det skyldes, at loyale kunder bruger op mod 67% mere på at købe mere af dig, end nye kunder.

Hvordan kommer jeg i gang, uden at strande på investeringer og IT- projekter?

MiCAR Auto E-commerce har udviklet en række service pakker, som du hurtigt og effektivt kan sætte i drift. MiCAR sørger for opsætning, drift og optimering, og det er på abonnement. Udbyttet er direkte online salg og varme leads, der ringer til dig. Resultaterne, der starter allerede fra den første dag, skabes løbende i takt med at du automatiseret udkommer til alle dine kunder, på rette tid, sted og med høj relevans.

Læs meget mere på vores blog-site!