Den der forbereder sig før ferien, vinder efter ferien

Forestil dig to typer forhandlere:

🔸 Den ene lukker ned op til ferien med holdningen: “Det tager vi, når vi kommer tilbage.”
🔹 Den anden har på forhånd lagt mål, kundeplaner og kampagner klar – og kan bruge august/september på at eksekvere, ikke sondere.

Forberedelse gør at man kan nyde sommeren og starte efteråret med højt momentum.

God ledelse skaber gode vaner – også før ferien. Den dygtige chef siger ikke bare “god ferie” og lukker kalenderen. Hun sørger for, at teamet har planlagt efteråret, før de lukker og slukker:

✅ Hvad skal der eksekveres i august/september?
✅ Hvilke kunder skal der tales med, hvornår og hvad skal vi tale om?
✅ Hvad skal automatiseres og køre på, mens vi nyder sommeren?

Det er en verden til forskel at komme tilbage til konkrete planer, og grydeklare muligheder, fremfor at at skulle bruge 1-2 måneder på at blive klar og komme i tempo.

MiCAR AUTO E-COMMERCE holder aldrig sommerferie – vi automatiserer, og holder vores salgsmotorer rullende.

👉 Salget af serviceaftaler aktiveres automatisk. Kunderne køber selv hjemmefra. Ordrerne ligger klar til dig efter ferien.
👉 Relevante dæktilbud på baggrund af slid-data fra dækhotellet sendes ud, uden du skal røre en finger. Kunder handler selv, og ordrerne samles op i din mailbox.

👉 Vi bygger systemer, så du kan holde ferie – uden at din forretning går i stå.

Her er 2 succesfulde salgsstrategier, som du med fordel kan igangsætte. De arbejder. Mens du holder fri:

1) Online salg af serviceaftaler – sikrer vækst i serviceforretningen gennem fastholdelse og mersalg – målrettes nye biler, brugte biler og udløbne aftaler til forlængelse – kunderne køber online – lære mere her.

2) Online salg af dæk på dækhotellet – målrettet kunder med nedslidte, skævslidte og forældede dæk – kunderne modtager automatiserede tilbud – og køber online – læs mere her.

Med ovennævnte strategier og løsninger fra MiCAR AUTO E-COMMERCE kører salget derudaf, alle relevante kunder kontaktes, på rette tid og sted, også når du er på ferie.

whitepaper

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?

Få det automatiseret. Der findes en løsning.

Find os:

MiCAR ApS.
Snogegårdsvej 101
2860 Søborg

Kontakt os:

Tel: +45 8980 9080
contact@micar.dk
CVR-nr.: 36893990