Giver det mening at kombinere salgsindsatserne i indskrivningen med online salg?

Personalisering, automatisering og data. 

Det kan være svært at rådgive kunden når de kommer i indskrivningen. Der er oftest for lidt tid. Hjælper man kunden online enten før eller efter et værkstedsbesøg, gør man det nemt for både kunden og indskrivningen. Man sikrer nemlig at kunden får svar på deres vigtigste spørgsmål, når det passer dem. Vil du gøre det effektivt kombinerer du personalisering med DMS og adfærdsdata. Så får alle kunder et relevant tilbud på rette tid og sted. Det sparer tid i indskrivningen og skaber mersalg i butikken og online.

MICAR Auto E-commerce hjælper bilbranchen med e-handel og salgsautomatisering. Vi er specialister i kundefastholdelse og kender forhandlernes udfordringer. Vi sikrer alle dine kunder bliver påvirket på rette tid og sted til gavn for både kunde og forhandler. Ræk ud hvis du vil høre mere. 

 

Læs meget mere på vores blog-site!