Hvordan konverteres ”bilkøbmanden” til den digitale verden?

Peter Kjærsgaard peger på, at bilbranchen er i en kritisk situation,
en ’perfect storm’, med et støt stigende pres, som vil have stor påvirkning på bilbranchen, både på kort og på lang sigt.

Peter kjærsgaard peger endvidere på, at en mulig løsning er at fokusere på de indre ressourcer i den enkelte bilforretning, herunder især på kompetencer og ressourcer på eftermarkedet, f.eks. plade, maling, klargøring, rust, dæk, rude m.v. Og at især købmandskabet også fremadrettet vil være en stor fordel for bilbranchen.

Der står dog en række ubesvarede spørgsmål tilbage, før strategien kan eksekveres i praksis:

  • Hvordan konverteres ”bil-købmanden” til den digitale verden?

  • Og hvordan udkommer værkstedet systematisk, med det rigtige service-løsning, til alle de relevante kunder, på rette tid og sted?

 

MiCAR AUTO E-COMMERCE, tager udgangspunkt i data, og driver automatiseret og systematisk salg af værkstedernes produkter, målrettet den enkelte kunde, på rette tid, sted og med høj relevans. Det giver resultater, øget kundetilfredshed og omkostningsbesparelser.

Vi har konverteret bilforretningen til den digitale verden, f.eks. i forhold til online salg af serviceaftaler og online salg af dæk på dækhotellet.

Skriv eller ring for mere information.

Læs meget mere på vores blog-site!