Lytter du når dine kunder taler?

Når kunderne fortæller dig hvad de vil have, så er det bare med at spidse ører, og rette til, for balancen mellem SPAM og KUNDEVÆRDI er hårfin.

Det koster dyrt at fejle, mens præmien er stor når du får det gjort rigtigt. Hvis din kundekommunikation er af høj relevans, på rette tid og rette sted, så vil kunderne sætte stor pris på dig, og det vil afspejle sig på bundlinjen. Hvis du fejler vil de afmelde dit samtykke. I den digitale verden er data udgangspunktet, der sætter dig i stand til at lære kunden bedre at kende, og dermed sætte dig i stand til at ramme rigtigt.

Du har 10.000 aktive kunder på værkstedet. Ved du præcis hvem af dem, der er mest nysgerrige på dine forskellige produkter? Svaret må vel være NEJ, for det kræver at du har samtaler med dem alle, kontinuerligt og hele tiden. Det koster.
Lyt i stedet til data, det er det samme som at lytte når kunderne taler med fødderne – og det er godt data fodarbejde, som betaler sig på bund-linjen.

Bliv inspireret og læs mere her:

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?