Ny rekord. Hver 5. kunde købte en service- og reparationsaftale – 80% blev købt online

Vi har aldrig leveret flere online service- og reparationsaftaler end vi gjorde i 2022.

MiCAR AUTO E-COMMERCE, som er kendt for at hjælpe bilbranchen med online salg og e-handel, trodser kriser og faldende bilsalg, og leverer bedste salgsresultat nogensinde.

“Og det er vel-og-mærke solgte service- og reparationsaftaler, som leveres direkte videre til vores samarbejdspartnere, som er bilforhandlere og autoværksteder. Det er bilbranchen, der har gavn af salgsrekorden, for det er deres aftaler. MiCAR hjælper bare med at sælge online”

Se video her: 

“Hemmeligheden” er at forhandlerne systematisk bruger hele salgsvinduet fra bilkøb til 1. service.

Hvorfor kun sælge service- og reparationsaftaler i forbindelse med at kunden køber bilen? Vi har gjort det muligt at bruge hele det åbne vindue frem til 1. serviceeftersyn til at optimere salget. Ikke ved at ringe til kunderne, men ved at bruge salgsautomatisering og mail marketing til at lære kunderne mere om hvad en service- og reparationsaftale er, og samtidig gøre det muligt at købe aftalen online, hjemme fra sofaen.

Læs mere om MiCAR’s løsning til online automatiseret salg af serviceaftaler her:

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?