Fra ”man kan ikke sælge serviceaftaler online”, til rekordsalg: 86% sælges online.

Vi blev mødt med ”det kan man ikke sælge online …..”. Der var simpelthen ikke tiltro. I dag leverer vi flere online serviceaftaler til bilbranchen end nogensinde. 86% sælges online.

MiCAR AUTO E-COMMERCE, som er kendt for at hjælpe bilbranchen med online salg og e-handel, trodser bilbranchens udfordringer, og leverer bedste online salg nogensinde.

Løsningen er automatiseret, så du er sikker på at komme hele vejen rundt til alle relevante kunder, og så udnytter du at den digitale omkostning er lavere end løn-kronen, så løsningen er betydeligt billigere end alternative manuelle løsninger, som f.eks. telefonsalg. Det har aldrig været nemmere og billigere at sælge service- og reparationsaftaler.

Der er tale om solgte service- og reparationsaftaler, som leveres direkte videre til MiCAR’s samarbejdspartnere, som er bilforhandlere og autoværksteder. Det er bilbranchen, der har gavn af salgsrekorden, for det er deres aftaler. Vi hjælper dem bare med at sælge online.
Hvorfor kun sælge serviceaftaler i forbindelse med at kunden køber en ny bil? Du kan nemt bruge hele det åbne vindue frem til 1. serviceeftersyn til at optimere dit salg. Ikke ved at ringe til kunderne, men ved at bruge mail-baseret salgsautomatisering og e-commerce. Vi starter med at tilbyde at lære kunderne mere om hvad en serviceaftale er, og samtidig gør vi det muligt at købe aftalen online og direkte hjemme fra sofaen. Og kunderne elsker det. Det har MiCAR hjulpet bilforhandlere med siden 2017, så vi bygger på mange års erfaring, med rigtigt mange forbedringer og justeringer af vores online salgsmotor. Vi er godt tilfredse, for vi har efterhånden fået optimeret maskinen til direkte online salg til slutkunderne, baseret på data fra bilbranchens kundebaser.

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?