Tag dæksalget tilbage ved hjælp af online salg

Det er overskriften på en forretningsmodel som blandt andet Bilia i Sverige dyrker. Det er ideen om at flage de forskellige forretningsområder, der ligger i bilforretningens eftermarked hjem igen.

Og det er samtidig ideen om, at kundebasen har høj værdi i en bilforretning. Samt at værdien af bilforretningen er lig med dens evne til at aktivere kundedata med høj relevans og værdi helt hjemme fra slut-kunden i sofaen, så omkostningerne ikke overstiger salgsprovenuet.

Der er dog roadblocks på vejen, for det er ikke nemt at finde en effektiv praktisk og økonomisk model.

Og dog, hvis man anerkender muligheden for at etablere e-commerce direkte ud til slut- kunderne, og man anerkender værdien af at kunne automatisere processerne, så er det indenfor rækkevidde.

Og hvis man samtidig vil undgå IT-projekter og uoverstigelige investeringer, der nemt kan slå en god ide ihjel, så skal man se sig om efter en Partner, der kan facilitere løsningen på en SERVICE-MODEL. Det kan bane vejen for løsninger, der har høj hastighed-til-markedet, er omkostningseffektive og som kan skabe salgsresultater direkte hjemme fra kundernes sofaer.

MiCAR Auto e-commerce har landsat flere service-løsninger der performer i Bilbranchen. Få det automatiseret – der findes en løsning!

Læs meget mere på vores blog-site!