Når salg bliver service

Toyota Relax serviceaftaler: Et stærkt koncept, der potentielt giver både kunder tryghed og forhandlerne en bedre forretning 🚘🚙💰🛒

Relax giver op til 10 års garanti eller 185.000 km – de skal blot overholde service hos et autoriseret værksted. Men det er ikke kun kunderne, der får ro i sindet. Forhandlerne får også en unik mulighed for at tilbyde attraktive serviceaftaler, der skaber loyalitet og stabil indtjening i årevis. Det skal bare sættes i system og køre automatisk – og det hjælper MiCAR AUTO E-COMMERCE med.

☑️ Automatisering af salget, der skaber værdi

MiCAR AUTO E-COMMERCE sikrer en smidig og digital håndtering af salget af serviceaftaler, direkte til alle relevante biler. Automatiseringen betyder en mærkbart løft i både omkostningseffektivitet og salgseffektivt for forhandlerne, for ikke at tale om de byrder, der flyttes væk fra frontlinie medarbejderne på både værkstedet, og i kunder og salg.

🔄 Halvdelen af kunderne med en serviceaftale forlænger aftalen ved udløb

Det er en væsentlig gevinst i en tid, hvor leasing og alternative løsninger presser de traditionelle serviceporteføljer i tilbageløb, hvilket kan mærkes tydeligt på værkstedsforretningen.

🚙 Der frigøres tid og ressourcer, så vi kan fokusere på at sælge flere “kasser”

Een af det helt store gevinster, udover det direkte salg, er muligheden for at flytte fokus fra serviceaftaler til at sælge flere biler.

🇩🇰 Selv hos den uofficielle Danmarksmester i serviceaftaler kunne vi lægge 15% oven på salget i nybilssalget

Det er vores fornøjelse at kunne være behjælpelig med at tilføje den ekstra dimension på salget, så nyvognssalget kan toppes op med 15-20%.

💯 Det største salgspotentiale ligger dog i kundebasen med brugte biler i alderen mellem 1-9 år gamle

MiCAR AUTO E-COMMERCE slipper aldrig dig og dine kunder, og vi fortsætter med at tilbyde skræddersyede serviceaftaler, så længe forudsætningerne er til stede. Konceptet har indbygget beregnere, der styrer forudsætningerne dynamisk, så vi sikrer at alle relevante kunder med brugte biler i alderen 1-9 år, og som har kørt mindre end 185.000 km, bliver tilbudt skræddersyede serviceaftaler på rette tid og sted. Det hele er datadrevet og automatiseret.

⏳ Fra ‘nybilssalg m/inkluderet service’ til ‘loyale kunder og lange serviceaftaler’

Nogle nye Toyota-modeller kommer med 3 års service inkluderet i købsprisen. Gennem en dynamisk løsning og et fleksibelt samarbejde med Toyotas marketingløsninger kan forhandleren nemt forbedre og forlænge serviceaftalerne, oven-i-købet på samme tid. Resultatet? Kunderne køber mere og vælger længere aftaler, hvilket skaber øget værdi for både dem og forhandlerne.

 

Læs artiklen.

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?

Få det automatiseret. Der findes en løsning.

Find os:

MiCAR ApS.
Snogegårdsvej 101
2860 Søborg

Kontakt os:

Tel: +45 8980 9080
contact@micar.dk
CVR-nr.: 36893990