Next level salg af service- og reparationsaftaler

Med Relax har Toyota-forhandlerne mulighed for at tage salget af service- og reparationsaftaler til ”next level”.

Er du på udkig efter nye salgsfremmende og omkostningseffektive løsninger? Så tjek herunder, med fokus på e-handel direkte til alle relevante i kundebasen, automatiseret forlængelse af serviceaftaler og justering af overkørte kilometer.

Service- og reparationsaftaler til brugte biler.
Relax giver Toyota-forhandlerne stærke kort på hånden, f.eks. online salg af service- og reparationsaftaler. Forlængelsen af garantien giver mulighed for at sammensætte et særdeles konkurrencedygtigt produkt til bilejerne, hvor både service- og reparationer er dækket i op til 10 år og 200.000 km.

Kan sælges til alle Relax-markerede i kundebasen med automatiseret e-handel, så kunder kan købe selv?

Tidligere var der primært fokus på service- og reparationsaftaler til nye biler. Men nu er potentialet endnu større til brugte biler, f.eks. når en 5-årig aftale udløber, og den kan forlænges med 5 år yderligere, eller systematisk udkomme til alle relevante brugte biler i hele kundebasen.

F.eks. hvis en kunde med en 4 år gammel bil, der ikke har fået købt en serviceaftale, ønsker at tegne en 5-årig serviceaftale. Hvis bilen er Relax-markeret så er det muligt at tilbyde kunden service- og reparationsaftale med alle fordelene.

Herudover kan forhandlerne lave målrettede win-back initiativer, i retning af de kunder, der er på vej til at forlade værkstedet. Lyt med på kundeadfærds-data, som muliggør at du kan være tidligt ude med et målrettet tilbud, til de kunder, der er i risiko for at smutte.

MiCAR-pakken:
Kunden handler selv online / automatiserede forlængelser & overkørte kilometer / performance-baseret abonnement.
Pakken indeholder salgsautomatisering, købs-modul, web-løsning til kundeselvbetjening til medarbejdere, og e-handelsmodul, så kunder kan købe via mobil, tablet eller computer.

MiCAR-pakken: Salg af service- og reparationsaftaler
– Online salg til nye biler (0-1 år gl. biler, som sælgerne ikke har solgt til)
– Online salg til brugte biler i kundebasen (1-10 år gl. biler)
– Automatiserede forlængelser ved udløb (automatisk tilbud til kunde 6 måneder før udløb)
– Løbende justering af overkørte km (ved overkørte km kontaktes kunden og han kan justere aftalen, så den matcher hans behov)

Det hele kører automatiseret, data-drevet og kunde-specifikt ud til slut-kunderne, som handler hjemme fra sofaen.

Kunde- og salgsvenligt front-office modul.
MiCAR er designet som et kunde- og salgsvenligt front-office modul, der nemt kan lægges oven på forhandlerens/værkstedets eksisterende back-office løsning, f.eks. Keyloops, Dataman og FTZ+ m.v.

Læs mere om online serviceaftaler her.

Læs om online salgsresultater her.

Løsningen er automatiseret, så du er sikker på at komme hele vejen rundt til alle relevante kunder, og så udnytter du at den digitale omkostning er lavere end løn-kronen, så løsningen er betydeligt billigere end alternative manuelle løsninger. Det har aldrig været nemmere og billigere at fastholde og sælge til kunderne online.

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?