Læs mere om data, performance og salgsautomatisering i Autobranchen

Blog

Fra ”man kan ikke sælge serviceaftaler online”, til rekordsalg: 86% sælges online.

Fra ”man kan ikke sælge serviceaftaler online”, til rekordsalg: 86% sælges online. Vi blev mødt med ”det kan man ikke sælge online ..”. Der var simpelthen ikke tiltro. I dag leverer vi flere online ...

HVORDAN AFSKÆRER DU KONKURRENTERNE FRA AT STJÆLE DINE KUNDER?

HVORDAN AFSKÆRER DU KONKURRENTERNE FRA AT STJÆLE DINE KUNDER? Et af de mest effektive værktøjer til kundefastholdelse er pre-booking. Det handler om at være tidligere ude end konkurrenterne. Op til ...

Autobranchen bør bruge kundedata til at lave bedre og billigere kundeservice

Autobranchen bør bruge kundedata til at lave bedre og billigere kundeservice Ved at koordinere dine kunde- og eftermarkedscentre med automatiseret kundekommunikation og online salg, kan du levere ...

Lytter du når dine kunder taler?

Lytter du når dine kunder taler? Når kunderne fortæller dig hvad de vil have, så er det bare med at spidse ører, og rette til, for balancen mellem SPAM og KUNDEVÆRDI er hårfin. Det koster dyrt at ...

Gode indtjeningsmuligheder: 20% mere dækforbrug i elbilerne øger dæksalget forudsiger ICDP

Gode indtjeningsmuligheder: 20% mere dækforbrug i elbilerne øger dæksalget forudsiger ICDP Thomas Møller Sørensen peger i Motormagasinet på at dæk og hjul er en af de positive forretningsmuligheder ...

Ny rekord. Hver 5. kunde købte en service- og reparationsaftale – 80% blev købt online

Ny rekord. Hver 5. kunde købte en service- og reparationsaftale – 80% blev købt online Vi har aldrig leveret flere online service- og reparationsaftaler end vi gjorde i 2022. MiCAR AUTO E-COMMERCE, ...

2022: Aktive kunder på værkstedet steg med 17%. Hvordan konverteres ”bilkøbmanden” til den digitale verden?

2022: Aktive kunder på værkstedet steg med 17% I lighed med 2021, så viste 2022 sig som et godt år for kundefastholdelse og mersalg på værkstedet. MiCAR AUTO E-COMMERCE, som hjælper autobranchen ...

Hvordan konverteres ”bilkøbmanden” til den digitale verden?

Hvordan konverteres ”bilkøbmanden” til den digitale verden? Peter Kjærsgaard peger på, at bilbranchen er i en kritisk situation,en ’perfect storm’, med et støt stigende pres, som vil have stor ...

Toyota-forhandlerne omsætter RELAX til straks- værdi og sætter samtidig konkurrenterne skak

Toyota-forhandlerne omsætter RELAX til straks- værdi og sætter samtidig konkurrenterne skak Er du på udkig efter nye omkostningseffektive løsninger? Så tjek herunder, med fokus på e-handel direkte ...

Læs vores nyhedsbreve

Kunderne vil ikke blot orientere sig online – de vil købe online. Læs her!

Ny rekord. Hver 5. kunde købte en service- og reparationsaftale – 80% blev købt online. Læs her!

Hvordan konverteres ”bilkøbmanden” til den digitale verden? Peter Kjærsgaard peger på, at bilbranchen er i en kritisk situation, en ’perfect storm’, med et støt stigende pres, som vil have stor påvirkning på bilbranchen, både på kort og på lang sigt. Læs her!

Vores analyser viser, at den gennemsnitlige alder på bilerne i kundebasen er stigende, hvilket øger risikoen for at kunderne går til de frie værksteder. Andelen af biler hvor garantien er udløbet, er stigende, og det mindsker kundefastholdelsen. Hvad skal du gøre? Læs her!

Specialudgave: Toyota laver et ’smart move’ på eftermarkedet, der potentielt kan omsættes til værdi hos kunderne, og som samtidig kan sætte konkurrenterne ’skak’. Læs her!

Andelen af aktive kunder på værkstedet voksede med 17% det seneste år. Læs her!

“Det lød for godt til at være sandt […] Men der var ikke noget at tabe, så derfor gik jeg med. Og jeg må sande, at halvdelen af mit månedlige salg i dag kommer ind via online kanaler”. Læs her!

Micar udvider pakken med automatiseret e-handel, der forlænger service- og reparationsaftaler. Læs her!

Værkstederne køber deres egne kunder i dyre domme – til slut kan det koste dem livet. Læs her!

Skal du vækst-vejen med dit LEAN-projekt? MiCAR hjælper med at omsætte LEAN til mersalg og bundlinje på værkstedet. Her er et godt eksempel. Læs her!

Beregn det skjulte potentiale på værkstedet, og skab varige forbedringer på bundlinjen. Læs her!

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?

Få det automatiseret. Der findes en løsning.

Find os:

MiCAR ApS.
Snogegårdsvej 101
2860 Søborg

Kontakt os:

Tel: +45 8980 9080
contact@micar.dk
CVR-nr.: 36893990