Læs mere om data, performance og salgsautomatisering i Autobranchen

Blog

Hvordan øges sandsynligheden for at kunden kommer tilbage til dig, hver gang?

Hvordan øges sandsynligheden for at kunden kommer tilbage til dig, hver gang? Kundernes købsrejse er i stigende grad kompleks, og varierer mellem, personligt besøg, telefonisk kontakt, online ...

Bilforhandlerne befinder sig i den perfekte storm

Bilforhandlerne befinder sig i den ‘perfekte storm’. I filmen ’The Perfect Storm’, må George Clooney trække på alle de uudnyttede ressourcer, for at undgå katastrofen, og få lasten sikkert ...

Serviceaftaler: Betaler du mere i rabat, end du får retur i loyalitet? 

Serviceaftaler: Betaler du mere i rabat, end du får retur i loyalitet? Kundefastholdelse er kommet stærkt tilbage i førersædet. Og med god grund. For når bilsalget daler, så stiger kravene til ...

Giver det mening at kombinere salgsindsatserne i indskrivningen med online salg? 

Giver det mening at kombinere salgsindsatserne i indskrivningen med online salg? Personalisering, automatisering og data.  Det kan være svært at rådgive kunden når de kommer i indskrivningen. Der er ...

Har du en aktiv fastholdelsesstrategi når garantien eller serviceaftalen udløber? 

Har du en aktiv fastholdelsesstrategi når garantien eller serviceaftalen udløber? Eller lader du kunden gå over til konkurrenten? Proaktiv påvirkning af kunder Meget peger på at bilejerne beholder ...

Hvor meget kan man løfte salget ved hjælp af kundedata?

Hvor meget kan man løfte salget ved hjælp af kundedata? MiCAR AUTO E-COMMERCE, der hjælper autobranchen med online salg og e-commerce, har forbedret det salg, som leveres direkte til værksteder og ...

Læs vores nyhedsbreve

Tag dæksalget tilbage – Hvad bliver fremtiden for autobranchen? Læs nyhedsbrevet her.

Kunderne vil ikke blot orientere sig online – de vil købe online. Læs her!

Ny rekord. Hver 5. kunde købte en service- og reparationsaftale – 80% blev købt online. Læs her!

Hvordan konverteres ”bilkøbmanden” til den digitale verden? Peter Kjærsgaard peger på, at bilbranchen er i en kritisk situation, en ’perfect storm’, med et støt stigende pres, som vil have stor påvirkning på bilbranchen, både på kort og på lang sigt. Læs her!

Vores analyser viser, at den gennemsnitlige alder på bilerne i kundebasen er stigende, hvilket øger risikoen for at kunderne går til de frie værksteder. Andelen af biler hvor garantien er udløbet, er stigende, og det mindsker kundefastholdelsen. Hvad skal du gøre? Læs her!

Specialudgave: Toyota laver et ’smart move’ på eftermarkedet, der potentielt kan omsættes til værdi hos kunderne, og som samtidig kan sætte konkurrenterne ’skak’. Læs her!

Andelen af aktive kunder på værkstedet voksede med 17% det seneste år. Læs her!

“Det lød for godt til at være sandt […] Men der var ikke noget at tabe, så derfor gik jeg med. Og jeg må sande, at halvdelen af mit månedlige salg i dag kommer ind via online kanaler”. Læs her!

Micar udvider pakken med automatiseret e-handel, der forlænger service- og reparationsaftaler. Læs her!

Værkstederne køber deres egne kunder i dyre domme – til slut kan det koste dem livet. Læs her!

Skal du vækst-vejen med dit LEAN-projekt? MiCAR hjælper med at omsætte LEAN til mersalg og bundlinje på værkstedet. Her er et godt eksempel. Læs her!

Beregn det skjulte potentiale på værkstedet, og skab varige forbedringer på bundlinjen. Læs her!

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?

Få det automatiseret. Der findes en løsning.

Find os:

MiCAR ApS.
Snogegårdsvej 101
2860 Søborg

Kontakt os:

Tel: +45 8980 9080
contact@micar.dk
CVR-nr.: 36893990