Læs mere om data, performance og salgsautomatisering i Autobranchen

Blog

Performance marketing som abonnement

MiCAR har gjort det muligt at vælge performance marketing som abonnement MiCAR gør det mere attraktivt for bilforhandlere og værksteder at sælge via eCommerce Vi har gjort det muligt for forhandlere ...

Spar 80% på dit call center – Det styrker bundlinjen

Spar 80% på dit call center – det styrker bund-linjen. Hvis du er fokuseret på at køre en LEAN og EFFEKTIV salgsmaskine, så skal du lægge en digital service, som f.eks. MiCAR AUTO E- COMMERCE ind, før ...

Hvordan undgår du bekostlige refunderinger af overkørte km?

Undgå de bekostelige samtaler om overkørte kilometer når servicekontrakten udløber? De fleste kender problemet, når man gennemregner servicekontrakten til udløb, og opdager at kunden har overkørt, og ...

Kundens svære valg – gang-til-gang eller serviceaftale?

Kundens svære valg. Gang-til-gang service eller serviceaftale? Hvordan kan du rådgive dine kunder til at købe mere og blive længere tid? MiCARs rådgivningsløsning er selvbetjent og automatiseret Det ...

Kundeadfærdsdata – trigger-based, pre-booking og tabt kurv

Kundeadfærdsdata, trigger-based, pre-booking og tabt-kurv Der er tale om tiltag, som MiCAR har indført for at hjælpe vores kunder i bilbranchen med at få mere afkast for pengene. Hvad er det? Og ...

Privatleasing – er du tilfreds med gentegningen ved udløb?

Privatleasing – er du tilfreds med gentegningen ved udløb? Effektivt gensalg af privatleasing er noget helt andet end den klassiske markedsføring af nye biler. Salg af nye biler bygger på ...

Læs vores nyhedsbreve

Tag dæksalget tilbage – Hvad bliver fremtiden for autobranchen? Læs nyhedsbrevet her.

Kunderne vil ikke blot orientere sig online – de vil købe online. Læs her!

Ny rekord. Hver 5. kunde købte en service- og reparationsaftale – 80% blev købt online. Læs her!

Hvordan konverteres ”bilkøbmanden” til den digitale verden? Peter Kjærsgaard peger på, at bilbranchen er i en kritisk situation, en ’perfect storm’, med et støt stigende pres, som vil have stor påvirkning på bilbranchen, både på kort og på lang sigt. Læs her!

Vores analyser viser, at den gennemsnitlige alder på bilerne i kundebasen er stigende, hvilket øger risikoen for at kunderne går til de frie værksteder. Andelen af biler hvor garantien er udløbet, er stigende, og det mindsker kundefastholdelsen. Hvad skal du gøre? Læs her!

Specialudgave: Toyota laver et ’smart move’ på eftermarkedet, der potentielt kan omsættes til værdi hos kunderne, og som samtidig kan sætte konkurrenterne ’skak’. Læs her!

Andelen af aktive kunder på værkstedet voksede med 17% det seneste år. Læs her!

“Det lød for godt til at være sandt […] Men der var ikke noget at tabe, så derfor gik jeg med. Og jeg må sande, at halvdelen af mit månedlige salg i dag kommer ind via online kanaler”. Læs her!

Micar udvider pakken med automatiseret e-handel, der forlænger service- og reparationsaftaler. Læs her!

Værkstederne køber deres egne kunder i dyre domme – til slut kan det koste dem livet. Læs her!

Skal du vækst-vejen med dit LEAN-projekt? MiCAR hjælper med at omsætte LEAN til mersalg og bundlinje på værkstedet. Her er et godt eksempel. Læs her!

Beregn det skjulte potentiale på værkstedet, og skab varige forbedringer på bundlinjen. Læs her!

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?

Få det automatiseret. Der findes en løsning.

Find os:

MiCAR ApS.
Snogegårdsvej 101
2860 Søborg

Kontakt os:

Tel: +45 8980 9080
contact@micar.dk
CVR-nr.: 36893990