Læs mere om data, performance og salgsautomatisering i Autobranchen

Blog

Har du prøvet med online salg af serviceaftaler?

Har du prøvet med ONLINE SALG af serviceaftaler? “Det lød for godt til at være sandt, syntes jeg. Men der var ikke noget at tabe, så derfor gik jeg med. Og jeg må sande, at halvdelen af mit ...

Målet er, at alle kunderne booker online

Målet er at alle kunderne booker online. Tænk over det. Hvad kunne det potentielt medføre af kontante besparelser og ikke mindst frigøre af tid, som kunne anvendes på opgaver som trænger, hvis alle ...

Rekordsalg af service- og reparationsaftaler

Rekordsalg af service- og reparationsaftaler: 77% blev solgt online. MiCAR har aldrig leveret flere online service- og reparationsaftaler til bilbranchen end vi gjorde i sommeren 2022 MiCAR AUTO ...

Best-in-class performance fra MiCAR

Best-in-class performance fra MiCAR: +17% Andelen af aktive kunder på værkstedet voksede med 17% det seneste år. MiCAR AUTO E-COMMERCE, som er kendt for at hjælpe autobranchen med online salg og ...

Tag dæksalget tilbage ved hjælp af online salg

Tag dæksalget tilbage ved hjælp af online salg Det er overskriften på en forretningsmodel som blandt andet Bilia i Sverige dyrker. Det er ideen om at flage de forskellige forretningsområder, der ...

Læs vores nyhedsbreve

Tag dæksalget tilbage – Hvad bliver fremtiden for autobranchen? Læs nyhedsbrevet her.

Kunderne vil ikke blot orientere sig online – de vil købe online. Læs her!

Ny rekord. Hver 5. kunde købte en service- og reparationsaftale – 80% blev købt online. Læs her!

Hvordan konverteres ”bilkøbmanden” til den digitale verden? Peter Kjærsgaard peger på, at bilbranchen er i en kritisk situation, en ’perfect storm’, med et støt stigende pres, som vil have stor påvirkning på bilbranchen, både på kort og på lang sigt. Læs her!

Vores analyser viser, at den gennemsnitlige alder på bilerne i kundebasen er stigende, hvilket øger risikoen for at kunderne går til de frie værksteder. Andelen af biler hvor garantien er udløbet, er stigende, og det mindsker kundefastholdelsen. Hvad skal du gøre? Læs her!

Specialudgave: Toyota laver et ’smart move’ på eftermarkedet, der potentielt kan omsættes til værdi hos kunderne, og som samtidig kan sætte konkurrenterne ’skak’. Læs her!

Andelen af aktive kunder på værkstedet voksede med 17% det seneste år. Læs her!

“Det lød for godt til at være sandt […] Men der var ikke noget at tabe, så derfor gik jeg med. Og jeg må sande, at halvdelen af mit månedlige salg i dag kommer ind via online kanaler”. Læs her!

Micar udvider pakken med automatiseret e-handel, der forlænger service- og reparationsaftaler. Læs her!

Værkstederne køber deres egne kunder i dyre domme – til slut kan det koste dem livet. Læs her!

Skal du vækst-vejen med dit LEAN-projekt? MiCAR hjælper med at omsætte LEAN til mersalg og bundlinje på værkstedet. Her er et godt eksempel. Læs her!

Beregn det skjulte potentiale på værkstedet, og skab varige forbedringer på bundlinjen. Læs her!

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?

Få det automatiseret. Der findes en løsning.

Find os:

MiCAR ApS.
Snogegårdsvej 101
2860 Søborg

Kontakt os:

Tel: +45 8980 9080
contact@micar.dk
CVR-nr.: 36893990